DIY ORIGAMI FUGLER

Denne uken bestemte jeg meg for å lage en DIY-video til dere! Når det kommer til origami er kunnskapene mine svært begrenset. Jeg klarer å brette traner som er en fugl og jeg klarer å brette stjerner. Egentlig har jeg litt lyst til å lære meg noe mer, da det ser utrolig stilig ut og det kan brukes til så mye fint! Disse jeg viser dere under her er kjempefine til å henge opp i taket i en tråd, ha på bordet som pynt eller rett og slett bruke dem som bordkort. Mulighetene er mange med andre ord.

Det gikk litt fort i svingene da jeg filmet, men hodet og stjærten kan brettes på en annen måte som ser mye finere ut. Det er bare å google seg frem til, eventuelt er det jo bare å brette slik jeg viser her. Sånn er det når du lager noe etter hva du husker du lærte da du gikk på SFO hahah. Søte blir disse uansett, da!

 

 

Kan du brette noe?

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Åå tusen takk for at du deler dette! Jeg har hatt så lyst til å klare å brette sånne fugler, så jeg skal finne meg noe papir og prøve 😀 Håper du har en fin søndag ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg