DIY: SJABLONGMALERIER

Her om dagen følte jeg meg litt kreativ, så jeg satte meg ned med ark og pensler. Det er evigheter siden jeg malte sist og jeg bestemte meg derfor for å gå for noe lett, men samtidig noe fint og positivt jeg kan henge opp på veggen på rommet mitt her. Det var utrolig fint å male igjen og jeg har lyst til å prøve meg på ordentlig maling i nær fremtid og ikke bare maling med hjelp av sjablonger.

Du trenger: vannmaling, pensel, kopp med vann, ark å male på, blyant, ark til å klippe i og saks.

Disse “kunstverkene” mine fikk plass over sengen, så har jeg noe motivasjon å titte opp på.

Dette er easy-peasy og ser veldig fint ut! Tegn ønsket figur, klipp den ut, legg den på et ark og mal på arket. Fjern så sjablongen og la maleriet tørke.

Som dere ser så valgte jeg å gå for mange forskjellige farger. Jeg har også laget noen bursdagskort på samme måte faktisk!

Slik ble altså resultatet! Jeg vurderer å ta dem ned og male fargene enda mer utover arkene, men kjenner jeg meg selv rett så får jeg ikke gjort det med det første hehe.

 

Er du glad i å male?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg