DJEVELPORTEN

Wow, for en fin tur vi har hatt i dag!! Rundt klokken 11 stod vi klare til å gå opp til Djevelporten etter at Beate kjørte oss bort. Vi innså ganske fort etter å ha kommet til Lofoten at vi hadde hatt et svært logistikkproblem hadde det ikke vært for pappa og Beate.

 

Turen opp var ganske variert med trapper, steinrøys, gjørme, litt klatring og små trebroer. Jeg liker best slik som det jeg, hvor det er variert! På veien opp stoppet vi på et platå for å spise lunsj og da vi kom på toppen spiste jeg sjokoladen min. Det må man jo ha med på tur! Det var også skikkelig stilig å se Djevelporten og jeg er så glad for at jeg turte å gå opp!

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg