DOWN TOWN – OUTFIT

Jeg tok bussen inn til sentrum for noen timer siden for å være litt med Anni før hun skulle på jobb. Selvfølgelig klarte jeg å gå litt feil før jeg fant henne, men sånt må man nesten regne med når det kommer til meg. Vi satt en liten stund på Hungry Heart (min favorittcafè i Larvik) hvor vi skravlet og fikk oppdatert hverandre på siste nytt. En del bilder fikk vi også tatt, eller litt mer korrekt: Anniken tok noen bilder av meg hehe. Dagens antrekk for dere derfor se under her.

Jeg fikk også kjøpt meg noe smågodt, noe som var svært etterlengtet. Hva jeg mener med det? Sent i går kveld hadde jeg sååå lyst på smågodt og det at jeg hadde mensen gjorde ikke akkurat saken bedre (ja, det er helt ok å skrive, mensen burde så absolutt ikke være tabu å snakke om). Det var så ille at jeg gråt og var skikkelig lei meg i litt over en time på grunn av det. Jeg sutret i tillegg skikkelig på Andreas og var frustrert fordi han ikke synes synd på meg. Er det mulig… Noen ganger raser hormonene litt for mye..


genser – Lindex   //   bukse – Mona sin    //   sko – Primark. Takk til Anni for bildene!

Noen som kjenner seg igjen i det enorme søtsuget eller? 

//Elise Amanda

8 kommentarer

Siste innlegg