DRESSBUKSE + STRIKKAGENSER

Har dere noen artige planer for kvelden? Selv skal jeg bare slappe av hjemme med Andreas og jentene. Jentene er kattene våre altså, men de blir ofte omtalt som “jentene” hvis noen for eksempel lurer på hvordan det går med dem. Navnene deres er egentlig Lucy og Molly, men vi har så mange kallenavn på dem at det er et under at det ikke går i surr. Kjært barn har mange navn, sies det. Eller katten, i denne sammenhengen. Men nå var det ikke jentene våre dette innlegget her skulle handle om!

Jeg skal ærlig innrømme at jeg fikk litt panikk da jeg så vidt fikk på meg buksene mine. De er en av mine favoritter og det er noen kilo siden sist jeg brukte dem hehe. Heldigvis gikk det med hold-inn-magen-hopp-opp-og-ned-teknikken. Jeg regner med at noen kjenner seg igjen i den? Når det kommer til antrekket så liker jeg å gjerne blande litt, som dette hvor jeg har dressbukser som er et penplagg og strikkagenser som er mer hverdagslig.

I natt har jeg ikke sovet noe godt og ikke stort heller, så det blir nok tidlig kvelden på meg. Egentlig skulle vi kose oss med squash-lasagne i kveld, men det orker jeg rett og slett ikke lage. Dermed blir det frossenpizza på Andreas og jeg var så lat at jeg valgte kålrabistappe (sånn pulver du bare blander ut med vann og smør) og erter og gulrøtter i lake. Det er faktisk noe av det beste jeg vet haha. Elskerelskerelsker kålrabistappe!!! Når det kommer til kveldens “kos” trenger vel ikke de som kjenner meg gjette engang.. det ble smågodt! Synes nesten at Candy King kunne ha sponset meg, så mye jeg legger i det hver uke…

Jeg er sikker på at om jeg hadde vært med på Luksusfellen (nå trenger jeg absolutt ikke det, da jeg har full kontroll over økonomien og alltid betaler regningene mine) er det smågodt de hadde lagt frem for å vise hvor mye penger jeg bruker på det i året. En gjenganger hos deltagerne er jo Pepsi Max og/eller tobakk, men ikke her i gården nei. Helt ærlig prøver jeg litt å fortrenge hvor mye jeg bruker på min avhengighet.

  
Dette ble et innlegg om alt mulig rart. I virkeligheten er jeg veldig skravlete og hopper raskt fra et tema til et annet, så da fikk dere et lite innblikk i det! Senere i kveld kommer det et innlegg om selvskading, hvis jeg ikke sovner før jeg får skrevet det. Ønsket mitt er å bruke god til på å formulere meg, da det er et ganske alvorlig tema som lett kan trigge om man legger det frem feil.

Hva synes du om antrekket? 

 

//Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Fin kombinasjon det der synes jeg. Og du ser flott ut i det. Jeg er sikker på du ville sett flott ut i alt mulig 🙂 Her går det mye i kjøttdeig eller kylling, med uncle Bens indiske 😀 Og cashewnøtter og banan til 🙂 Deilig

    2. Det høres koselig ut å bare slappe av hjemme dere to og kattene deres da! Jeg og min samboer gjør det samme, vi passer en hund akkurat nå, så er veldig hyggelig!
      Kjempefint antrekk forresten, likte veldig kontrasten mellom plaggene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg