DRESSJAKKE, BRALETTE OG STØVLER

Litt av en kombinasjon eller hva? Men siden jeg er ung synes jeg at jeg slipper unna med dette antrekket for det er jo faktisk stilig. Synes nå jeg haha. Men herlighet så mye jeg har å gjøre denne uken! I går hadde jeg legetime, i morgen skal jeg på spiseenheten, på fredag har jeg et møte på RASP + kino med LSUV + styremøte med LSUV + jeg skal bli med Andreas på båtvakt den kvelden/natta og på søndag får jeg besøk av familien hit. Litt stressa eller? JA! Angående RASP så kommer jeg til å fortelle litt mer på lørdag, så da vet dere det. Enn så lenge får dere se dette antrekket hehe.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg