DRESSJAKKE OG TIGHTS

God kveld, dere! Jeg har egentlig ikke så mye å meddele i kveld, annet enn å vise dere gårsdagens antrekk. I det siste har jeg sett noen antrekk på insta hvor folk har kombinert dressjakke og tights. På en rar måte synes jeg faktisk at det funker og det er noe med den blandingen av skikkelig casual og mer styla som treffer meg. Det er sikkert litt delte meninger om denne stilen, men jeg liker den. Tidenes mest comfy antrekk, uten at det trenger å være joggebukse og som samtidig ser ordentlig ut? Ja takk. Jeg valgte å kombinere dressjakka og tightsen med høye hvite sokker, hvite joggesko, en svart turtleneck og et gullsmykke i halsen.

Jeg tror det blir tidlig kvelden for meg i dag, men det er egentlig ganske deilig å legge seg tidlig, så sant man får sove. Andreas jobber kveld hele oktober, så det blir nok serie på macen, strikketøy og senga på meg i kveld. Kanskje bare jeg som er rar, men jeg synes det er bedre å se serie på macen enn det er å se på tv´n haha. Så er det litt ekstra deilig å kunne se serie i senga, synes jeg. Jeg håper dere får en fin kveld!<3

 

 

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket?

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg