DRONNINGEN MIN PÅ BESØK

Jeg har jo sagt at jeg skulle fortelle dere om besøket jeg hadde på torsdag, så nå tenkte jeg å gjøre det. Det var nemlig ikke hvem som helst som kom på besøk! Det tok litt overtaling til, men til slutt gikk de med på det og godt var det! Planen var nemlig at Andreas, pappa og Beate skulle komme på besøk, men jeg hadde så veldig lyst til at de skulle ta med seg ei til. Gjett hvem? Nemlig den ene katten min, Lucy! Hun er ganske rolig i bil og frykten til de andre for at hun skulle tisse eller få panikk var helt ubegrunnet haha.

 

Det var veldig koselig å se henne igjen, gi hun en klem, nusse på henne og jeg tror hun satte pris på å se meg også. Jeg hadde henne i bånd på plenen bak avdelingen og overraskende nok tuslet hun litt rundt med meg på slep, hun fikk også øye på noen fugler som visst var veldig interessante. Vi fikk også kost masse og selv om hun var litt redd var det trygt i armene til “mammaen sin”, altså meg. Da koste hun seg og malte. Lucy går ofte under navnet dronningen hjemme, derfor overskriften dronningen min.

 

Men så var det jo ikke Lucy som var hovedbesøket, til tross for at det nok var hun som fikk mest oppmerksomhet fra andre haha. Ikke rart når hun er så søt som det hun er! Det var veldig koselig å se Andreas, pappa og Beate igjen og tiden gikk virkelig alt for fort. Det føltes som om de kun hadde vært her i et kvarter før de måtte dra. Noe av det verste med å være her er jo det at jeg er så langt unna de menneskene jeg er glad i og vant til å ha i hverdagen min. Spesielt å være borte fra Andreas er grusomt, vi er jo vant med å se hverandre hver eneste dag og sove sammen hver natt. Jeg savner de hjemme grusomt mye og da er det spesielt godt med besøk av dem. Jeg satte så stor pris på at de tok turen til Oslo fra Larvik og så tilbake igjen for å være med meg i underkant av to timer. Det betyr mye.

 

Da de var på besøk fikk jeg også noen blomster. Rosene er fra Andreas og jeg vet ikke om det er tilfeldig eller om han er veldig god til å snappe opp ting, men yndlingsfargen min på roser er oransje. Orkideene fikk jeg av Pappa (og Beate?) og de er i yndlingsfargen min, lilla. Lilla har faktisk vært favorittfargen min så lenge jeg kan huske. Jeg fikk også en søt liten rosa telys-lykt og telys. Så heldig jeg er! De hadde jo ikke tregt å ta med noe, men jeg skal innrømme at jeg ønsket meg blomster da de spurte om det var noe de skulle ta med hehe. Gleder meg allerede veldig til de kommer på besøk igjen!

 

Håper dere får en fin lørdagskveld♥♥♥

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg