DROPS WINTER KNIGHTS

Det har blitt en del innlegg om strikking i det siste, men sånn er det når strikkelysten endelig har gitt sitt inntog igjen på det fulle! Jeg er ferdig med cardiganen som jeg viste at jeg holdt på å strikke, så den skal dere få se senere. Men jeg er også ferdig med en balaclava som jeg har strikket for søsteren til venninnen min. Jeg digger virkelig fargekombinasjonen som hun valgte ut og hun kler nok denne skikkelig godt! Selv kler jeg ikke balaclava så godt, men jeg måtte jo nesten ta noen bilder for å vise den frem hihi (jeg spurte jo selvfølgelig først, da det er et hodeplagg og det var heldigvis helt i orden). Jeg tror jeg må strikke meg noe selv i denne fargekombinasjonen en gang iallfall!

Balaclavaen er en oppskrift fra Drops som heter Winter Knights og som alle oppskrifter fra Drops er dette en gratisoppskrift. Originalen er ensfarget, men etter ønske la jeg inn litt enkelt mønster. Mønsteret er kun enkle og doble striper, i tillegg til noen lus, så det var null problem å legge til og få det til å gå opp. Den ble jo faktisk veldig mye finere med litt mønster i synes jeg!

 

 

 

 

 

 

Hvordan synes du den ble? Har du en balaclava?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg