DU BESTEMMER MIN DAG OG HVA JEG SKAL GJØRE!

God morgen dere! Jeg har vært våken i timesvis allerede og klokken 05.00 stod jeg like så godt opp. Å være ferdig sminket før klokken er syv på morgenen er ikke noe som ofte skjer, for å si det sånn! Men til det jeg egentlig skulle fortelle dere om og grunnen til at jeg poster et blogginnlegg så tidlig på morgenen: i dag filmer jeg en video som heter “Instagram decides my day”! Det går rett og slett ut på at nettopp dere skal få lov til å bli med å bestemme hvordan dagen min i dag skal se ut og valg jeg skal ta i løpet av dagen. Høres ikke det litt interessant og morsomt ut?

Jeg håper virkelig at dere tar gode valg, haha. Samtidig skal jeg nok gi dere muligheten til å ta noen rare valg, selvom det kan bli synd for meg. Men det er jo nettopp sånt som gjør det litt ekstra morsomt! Hvis du har lyst til å være med å bestemme min dag så sjekker du rett og slett ut mystory på instagrammen min i løpet av dagen. Hvis du vil sjekke det ut kan du enten klikke HER eller du kan søke opp @eliseamandan på Instagram.


Og nei, jeg har ikke kledd på meg ordentlig enda, fordi DERE skal få bestemme hva jeg skal ha på meg! Sjekk ut my story på min Instagram for å stemme over antrekk!

Kommer du til å bli med å bestemme dagen min i dag?

//Elise Amanda

10 kommentarer

Siste innlegg