EFFEKTIV MORGEN + ANTREKK

En time på spiseenheten stod på planen i går og det slet meg ut såpass at jeg sovnet vel før klokken syv på kvelden. Det positive med det er at døgnrytmen min er litt bedre nå, for jeg våknet nemlig halv fire på morgenen (eller natten, det kommer an på hva man ser det som). Allerede før klokken var seks på morgenen hadde jeg fått vasket badet og tatt ut av oppvaskmaskinen. Så effektive morgener er ikke ofte altså haha, men jeg skal så absolutt ikke klage de få gangene det skjer!

Jeg har forresten fått en oppdatering angående RASP som jeg skal fortelle mer om siden. Helt ærlig så vet jeg ikke hva jeg skal føle rundt det, jeg føler meg ganske likegyldig. Jeg fikk også fortalt behandler om sydenturen i går som jeg skal på og hun synes at det var en veldig god idé heldigvis! Så fikk vi også snakket litt rundt det. Her kommer forresten et antrekk dere ikke har fått se!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. wow hugse eg og hadde sånne perioda før kunne våkne kl 05 lissom…. skulle vore ein mellomting 🙂
      Blir intr å lesa kva Rasp har å sei. Om du slite med motivasjonen kan eg anbefale å ta ein titt innom bloggen min og dagens innlegg 🙂 håpe den kn gi litt håp👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg