EKLE KOMMENTARER + HELLAS DAG FEM

Gårsdagen var veldig hyggelig! På kvelden var det en konkurranse for gjestene som kveldens show hvor det da var menn mot kvinner, noe som var veldig underholdende å se på! Etter konkurransen var ferdig fikk Mona og jeg danset litt sammen. Det var faktisk ingen andre på dansegulvet, men helt ærlig: det brydde jeg meg ikke stort om. Vi koste oss iallfall og det er jo det viktigste.

Kjolen jeg hadde på meg i går er heeeelt nydelig, eller hva? Den er lånt fra klesskapet til Mona. Hvis noen skulle lure: ja, jeg danset faktisk med disse skoene og hadde de på hele kvelden noe som gikk helt fint til tross for noen få drinker innabords. Jeg tok det relativt rolig i går da, det skal nevnes.

 

 

 

Men så litt tilbake til første del av overskriften på dette blogginnlegget: ekle kommentarer. Jeg får vondt langt inn i hjerteroten når jeg leser noen av kommentarene Mona får i kommentarfeltet på bloggen sin. Konstruktiv kritikk er helt greit, det er noe vi begge synes. Men når det gjentatte ganger blir lagt igjen direkte ekle kommentarer, kun skrevet for å såre.. det synes jeg er lite greit.

Bak bloggen sitter det jo faktisk et menneske og ord.. vel ord er mektige. Ord kan såre og gjøre stor skade. Derfor synes jeg det overhodet ikke er greit hva enkelte folk lirer ut av seg anonymt i et kommentarfelt. Selv er jeg utrolig heldig og takknemlig da jeg som regel får konstruktiv kritikk de gangene jeg får kritikk og det ikke er så ofte folk skriver kun for å såre.

Nå vet jeg ikke om dere som leser bloggen min også leser Mona sin, men jeg regner med at noen av dere er innom i ny og ne. Så jeg har et lite ønske om at noen av dere kanskje vil legge igjen en hyggelig kommentar til Mona? Enten her eller på bloggen hennes. Jeg håper også at hvis noen av de som har kommentert kun for å såre leser dette, at dere tenker dere om og ber om unnskyldning. Vi mennesker må være gode mot hverandre og mot dyr, ikke dytte oss fra hverandre<3

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

6 kommentarer
      1. Folk tar seg så mange friheter i kommentarfelt overalt på sosiale medier. Tror at vanlige sosiale regler ikke gjelder fordi man kan være anonym. Utrolig dumt at folk nyter å rive andre ned.

        Men fine bilder. Du kledde kjolen!:)

    1. Så koselige bilder! Jeg vet jo ikke hva kommentarene omhandlet, men så bra at du slettet de før hun såg de om de ikke var fine.
      Både settet med topp og bukse og den rosa kjolen var fine . Jeg tror vi har ca make sko, og de er nok ikke alkoholvennlige,hehe. Koselig bilde det av dere sammen. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg