EKORN, STRIKKING, BALLETT OG KVELDSBAD

Hei dere! Det ble litt sent på meg i går og hvorfor kan dere lese lenger ned, derfor ventet jeg til i dag med å poste dette innlegget. Helt ærlig så er jeg ikke så fornøyd med bildene i dette innlegget utenom det første, men det var en så fin dag at jeg gjerne ville fortelle dere litt om den. Da er det jo kjekt med bilder også!

I dag er vel den eneste dagen denne uken hvor jeg ikke har noen store planer. Andreas og jeg skal en tur inn til sentrum for å drikke kaffe + han skal innom frisøren en tur for å bli klippet. Ellers blir det vel litt en del strikking på meg haha. Det kom vel ikke akkurat som et sjokk?

Hjemme var det to ekorn i det ene treet ved verandaen vår som klatret rundt og plukket nøtter. De måtte jeg selvfølgelig prøve å få tatt noen bilder av, for de er jo så nydelige! Jeg fikk faktisk brukt tele-zoom linsa mi for første gang på lenge også, da jeg ikke kunne gå så nærme fordi jeg ikke ville skremme dem.

 

Det ble også strikking med min faste partner ved min side, altså Lucy. Hun blir litt fornærmet de gangene hun ikke får kos og matmor vil strikke haha. Litt husarbeid fikk jeg også gjort!

 

Halv fire tuslet jeg ned til dansinga for en klasse med ballett øvet/vidrekommende. Jeg fant ikke ballettskoene mine, kun tåspisskoene, noe som irriterer meg grønn. Derfor måtte jeg ta noen gamle ballettsko i skinn og herlighet så uvant det var å danse med! For ikke å snakke om at det er 2 år siden jeg gikk fast på ballett, men det var skikkelig gøy! Det jeg merket pausen best på var at jeg var mye tregere enn vanlig på å plukke opp koreografier, men det håper jeg kommer seg.

 

Så bar det hjem igjen for å spise og strikke litt til før neste dansetime. Jeg fikk ferdigstilt en arm i går og begynt på arm nummer to. Jeg fikk også lært meg italiensk avfelling, noe jeg hadde gruet meg skikkelig til. Heldigvis var det ikke så vanskelig som jeg hadde fryktet. Etterhvert bar det ned til dansingen for en time med ballett for voksne.

 

Andreas møtte meg etter dansingen, for vi hadde nemlig planlagt å bade sammen. Jeg sluttet kvart på ti og så tuslet vi de fem minuttene bort til stranden. Det var så koselig å sitte der sammen og se at det ble mørkere og mørkere. Badet fikk vi også gjort!

 

På dette bildet snakker vi laaaaang lukkertid, for det var egentlig nesten helt bekmørkt. Det var uansett digg å komme seg ut av ballettdrakten og nybadet inn i hjemmestrikket genser.

 

Strikket litt fikk jeg også gjort! Det var bare rett og det klarer jeg uten å se, så mørket ble ingen hindring.

 

Etterhvert tuslet vi hjemover og alt i alt hadde jeg en skikkelig fin dag i går!

 

Hva gjorde du i går?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg