ELISABETH + EIVIND = GIFT

Endelig er det på tide å vise dere bryllupsbildene fra bryllupet til Elisabeth og Eivind! Som jeg skrev tidligere ville jeg vente noen dager, da jeg synes at bryllupsparet skal få lov til å poste bilder fra bryllupet sitt først. Tenk, Elisabeth og jeg har vært venner i 8 år nå og vi har delt så mye sammen og fulgt hverandre i så mange år, gjennom godt og vondt. Så å få være tilstede i dette store øyeblikket i livet hennes betydde veldig mye for meg! Det var en utrolig rørende dag og jeg er så glad på hennes vegne!

Elisabeth og Eivind hadde leid inn en profesjonell fotograf, men jeg ville så gjerne ta noen bilder jeg også. Både fordi jeg er veldig glad i Elisabeth, men også fordi det er fin trening for meg når det kommer til fotografering. Og siden jeg ikke hadde mulighet til å være med utover kvelden var det fint å tilbringe de timene som fotograferingen tok med henne i tillegg<3 Det var også veldig hyggelig å se familien hennes igjen og det så ut som at moren hennes og jeg hadde planlagt antrekk sammen, vi matchet nemlig veldig hihi!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om bildene?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg