EN ALT FOR SEN MORGEN + ANTREKK

Heihei! Vi satt båtvakt i natt i Farris så vi var ikke i seng før i nærmere 5-tiden på morgenen i dag. Derfor sov vi ganske lenge i dag, spesielt jeg haha. Da jeg våknet hadde Anni prøvd å kontakte oss, så da spurte vi like så godt om hun ville spise middag med oss.Nå har vi besøk av Anni og middagen står i ovnen, så jeg titter bare raskt inn her for å vise dere et antrekk jeg helt hadde glemt å vise dere! Gradestokken viser 24 varmegrader i dag, så dette er ikke dagens antrekk altså. I dag går jeg med en mønstret jumpsuit og olajakke.

Men nååå må jeg hjelpe til på kjøkkenet, så dere hører fra meg senere i dag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg