EN BÅTTUR I FARRIS

Åh, gjett om det var koselig å se Marte igjen! I går tok Andreas, Marte og jeg turen ut i Farris med båten og det ble faktisk årets første båttur på oss alle. Vi kjørte et stykke med båten til en øy vi har vært på før og der ble vi en del timer hvor vi solte oss, badet og spiste. Jeg anbefaler forresten hälsans sine pølser som heter incredible, sykt gode veggispølser! Det var en del vind i går, men det ble veldig koselig uansett! Litt verre var det for Andreas som kjørte båten og ble kliss våt på vei tilbake på grunn av vinden og bølgene.

Etter Farris dro vi hjem til oss hvor vi så alt av den nye sesongen til Huskestue. Marte og jeg elsker jo quiz, så det var midt i blinken at ingen av oss hadde sett de nye episodene haha. Vi var faktisk utrolig gode og kunne svaret på veldig mye! Så mye at Andreas faktisk trodde vi hadde sett noen av episodene før haha. Jeg lagde også nachos til oss, perfekt kosemat som er null stress å lage. Slike dager som gårsdagen kan jeg leve lenge på!

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg