EN BUKSE FULL AV BLOMSTER

Først og frem må jeg si noe, så dere ikke tror at det har klikket totalt for meg: dette antrekket er ikke fra i dag altså. Hadde jeg hatt på meg dette i dag hadde jeg nok smeltet bort. Antrekket er derimot fra her om dagen, men jeg fikk aldri postet det. Dette hadde jeg faktisk også på meg på vei hjem fra Sverige da Anniken og jeg var der for noen uker siden, men vi tok aldri noen bilder av det. Selv om alt bortsett fra buksa er helt svart synes jeg ikke at det ble kjedelig, da buksa gjør så mye for seg selv.

 

 

Kvelden i dag går forresten med til å pakke og gjøre klart litt ting her hjemme, for i morgen drar vi på ferie! Jeg gleder meg skikkelig til å dra og jeg regner med at det blir vanskelig å sove i natt, sånn er det bestandig for meg når jeg skal ut på reise hehe. Selv om jeg har fått gjort en god del i dag er det ennå mye som gjenstår. Oppvaskmaskinen må tømmes og det vi har brukt i dag må vaskes, alt av søppel må bæres ut, det må ryddes litt her og ikke minst så må vi få pakket ferdig. Pappa er heldigvis så grei at han stiller opp som kattebarnevakt mens vi er bortreist, så jentene kommer til å ha det bra!

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg