EN DAG I MITT LIV: BALLETT & BESØK AV MONA

Her er videoen som jeg lovet, litt forsinket, men bedre sent enn aldri! Denne gangen ble det en vlogg hvor dere får fulgt en dag i livet mitt. Selvfølgelig er det mye som skjer utenom det som kommer på film, men her får dere et lite innblikk i det minste. Jeg har heldigvis noen planer fremover for videoer og spesielt den ene er jeg veldig spent på hva dere synes om. Ikke minst er jeg spent på hvordan den ender med å bli, men akkurat nå ønsker jeg ikke røpe noe mer rundt den. Filmingen har jeg ikke startet med enda og planene er ennå i hodet, likevel tror jeg at det kommer til å bli bra og jeg gleder meg til å sette i gang!

Liker dere forresten best vlogger eller andre type videoer?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg