EN GAVE FRA HJERTET

God kveld kjære lesere<3 I går ble en medpasient skrevet ut og da hun dro hadde hun lagt igjen en gave til meg. Jeg ble ganske overrasket, for dette var så absolutt ikke nødvendig, men da jeg åpnet gaven kom tårene. Det var et utrolig fint kort og en helt nydelig kopp. Teksten på koppen traff meg så dypt og jeg ble helt rørt. Dette er en kopp jeg skal ta med meg videre i tilfriskningen som jeg tror kan hjelpe meg en hel del. Det var så koselig gjort og jeg satte så stor pris på det at jeg bare må vise dere! Og hun jeg fikk det av? Ei som er så utrolig god, omsorgsfull og sterk og som jeg heier på i haugevis!

 

 

“hysj vær stille
hører du lyden av meg
som heier på deg”

 

 

 

Var ikke dette helt nydelig gjort?

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Vakkert og omtenksomt gjort!💖
      Det er sånne ting som gjør at man får det lille ekstra puffet!
      Du er god! Maaaange som heier på deg, Elise!😘
      Stor klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg