EN GOD START PÅ UKEN

Åhh, det er et eller annet med en ny uke altså! Jeg vet ikke med dere, men jeg synes det er mye lettere å starte med blanke ark når en ny uke starter og det er vel derfor jeg er så glad i mandager. Ikke bare er det en ny uke i dag, det er faktisk en ny måned i tillegg. Sånt er likanes! Jeg stod faktisk opp litt sent i dag, men jeg har likevel fått mye fint ut av dagen min (note to self: hente ut medisiner for rastløse ben). Været om dagen hjelper også på, det har jo blitt vår!? Nei altså dette er en god dag, til stor kontrast fra gårsdagen.

Ukens første treningsøkt har også blitt gjennomført i dag og jeg var faktisk skikkelig lenge på treningssenteret. Ikke fordi jeg trente noe mer enn vanlig, men fordi jeg brukte veldig mye tid på å surre hehe. Men vet dere, det er faktisk helt greit med slike økter også! Jeg fikk gjort det jeg skulle og akkurat i dag kjente jeg at det var deilig å ta ting ganske rolig, så fikk det heller ta litt lenger tid. Etter trening fikk jeg møtt Anniken og som vanlig var det alltid fint å se henne!

 

 

Nå sitter Andreas og jeg hjemme og ser på “Alle mot alle”, noe vi har sett mye på i det siste. Vi er ganske glad i spørreprogram begge to, så dette er skikkelig typisk oss haha. Huskestue er også noe vi liker å se på og jeg gleder meg skikkelig til en ny sesong! Vi blir så ivrige på gjettinga begge to haha. Faktisk sitter jeg ennå i treningsklærne for jeg startet på middag med en gang jeg kom hjem haha. Så jeg får hoppe i dusjen nå straks og så blir det strikking og klesvask i kveld.

Disse bildene er forresten ikke fra i dag, men jeg har ikke postet dem på bloggen før. Hvis dere vil følge mer av min treningshverdag kan dere følge meg på @pirouetteintherain på Instagram. Grunnen til brukernavnet er at det egentlig var en konto jeg brukte til dans, men så ble det plutselig kombinert trening, yoga og dansekonto. 

 

 

 

Er du glad i mandager?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg