EN HELG I KRISTIANSAND

Heihei! Som jeg skrev i forrige innlegg dro Vibeke og jeg nedover til Kristiansand i helgen som var for å besøke Nora. På lørdagen måtte Nora jobbe på dagen, så da tok Vibeke og jeg oss en tur inn til sentrum. Der tok vi en kaffe (fortsatt litt skuffet over at de ennå ikke har Espresso House i sentrum der haha) og så gikk vi litt rundt og kikket. Så da fikk vi slått av noen timer der før vi dro videre til Sørlandssenteret og slo av en del timer der. Vi kunne jo ha sovet lenger i grunn, men både Nora og jeg våknet før alarmen hennes gikk på morgenen og siden jeg ikke fikk sove igjen ble jeg litt rastløs.

Heldigvis hadde ikke Nora senvakt, så da hun var ferdig på jobb handlet vi inn til taco og så dro vi hjem til Nora. Jeg digger forresten at de synes det var helt i orden at vi kjørte på med bare vegetartaco!💗 Etter å ha spist og ordnet oss slo vi oss sammen med et annet jentekollektiv der Nora bor og så dro vi ut en tur sammen. Vi dro faktisk på karaokebar og hadde det vært for bare noen få år siden hadde det skremt vettet av meg (jeg kan virkelig ikke synge og synes derfor det egentlig er ganske skummelt), men jeg tok faktisk en sang sammen med Vibeke! Flaks for meg at det var en sang jeg kunne godt, for jeg innså da jeg stod der at jeg så jo ikke godt nok til å se noe av teksten på skjermen da den var så langt unna. Nora derimot meldte jeg på med to sanger uten at hun visste, men som jeg visste hun likte og kunne godt. Spesielt den en ene naila hun så bra at den fikk største applausen i løpet av hele kvelden!


Søndagen tok vi egentlig bare helt rolig, stod opp, spiste og så litt på tv før vi satte kursen hjemover igjen. Det var så koselig å besøke Nora igjen og ikke minst fått tilbragt en del tid sammen! Det er vel faktisk noen få år siden sist. Ikke siden jeg så henne altså, hun har jo vært mye hjemom siden hun flyttet ned, men siden jeg var der. Så håper og regner jeg med at det ikke blir like lenge til neste gang. 

 

Hva har dere gjort i helgen som var?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg