EN HELG TIL SKOGS

God søndag gode lesere! Denne helgen her har jeg vært på hytta med Andreas, Vibeke og Sigurd. Høsten har virkelig kommet for fullt der oppe med crispy høstluft, gråvær og trær som bører blader i mange forskjellige farger. Regn var det også litt av, både mye og lite, men for det meste var det heldigvis opphold.

På lørdagen kom vi oss en tur ut (det er jo så fint der oppe!) og vi spilte også et spill Vibeke hadde med. Jeg har aldri hørt om det før engang, men herlighet så gøy det var! Til tross for at jeg tapte heftig hehe. Det ble en hyggelig helg og i dag satte vi snuten hjemover etter å ha vasket og ryddet ut etter oss. Jeg var faktisk flink til å bruke kameraet i helgen, så her kommer masse bilder!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva har du gjort i helgen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Jeg har vært på hyttetur i helga 😀 Med tre jenter 🙂 Mye tåke og regn, men koselig med tur likevel. Vi spilte spill, skravlet, spiste god mat og hadde en flott helg likevel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg