EN HELT NY UKE

Har dere hatt en fin kveld? Jeg håper iallfall det! Nå derimot er det mandag og jeg liker egentlig mandager ganske godt, jeg. Det er noe fint med at det er en helt ny uke, det blir for meg enklere å nullstille meg litt da. For på en mandag har du en helt ny uke fremfor deg med helt blanke ark. Hvorfor ikke gripe muligheten til å gjøre det beste ut av det? Jeg synes det er fint å tenke sånn.

Under her ser dere lørdagens antrekk og jeg kjenner at jeg blir litt nostalgisk av det hehe. På lørdag hadde jeg også venninnebesøk hvor vi så Skal vi danse. Jeg hadde det så fint og lo faktisk så mye at jeg klarte å revne litt ved det ene stinget jeg har i munn (etter tannlegen). På søndag var jeg på Sliperiet med Ingrid, hvor vi gikk gjennom dansene, skravlet, lo og spilte litt piano. Der fløy tiden virkelig avsted altså! Det ser forresten ut som om jeg holder på å transformere meg til Grinchen nå, jeg er nemlig helt grønn (av alle farger!?) på kinnet på den siden jeg har trukket tanna. På bildene under har jeg sminket det vekk, men det ser litt komisk ut i virkeligheten.

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg