EN JULEPYNTET STUE + KAOS I PLANENE

Først og fremst: herlighet jeg merker at jeg ikke har klar min bullet journal for desember ennå.. jeg går helt i surr og glemmer ting, dobbelbooker meg og tror jeg skal ting jeg ikke skal. Nå har jeg i det minste fått plottet litt inn i den personlige almanakken min, så jeg begynner å få litt mer kontroll. I morgen derimot må jeg få avlyst noen ting da jeg ser (som sagt) at jeg har dobbelt opp noen ganger og i tillegg har litt for mye planer enn hva formen tillater. Jeg så avhengig av å skrive ting ned og planlegge da hukommelsen ikke er på topp og jeg surrer ganske så mye.

Så over til noe litt mer koselig! Vi har pyntet til jul her hjemme, eller jeg har pyntet og Andreas bært eskene opp fra boden hehe. Det er sååå koselig med en julepyntet stue! Under her får dere en liten sniktitt på hvordan det ser ut, resten av stua får dere se senere. Dette juletreet har vi arvet av besteforeldrene mine da de kjøpte seg et nytt og det er faktisk ca 20 år gammelt! Det viser jo bare at ting varer veldig lenge om man tar fint vare på det.

 

 

 

 

 

Har du satt opp juletreet hjemme?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg