EN KOSELIG KVELD I STAVERN

På onsdag inviterte faren til Andreas oss ut med på å spise i Stavern, noe som var veldig hyggelig! Været var strålende og det ble mange koselige timer i Stavern! Jeg hadde med meg næringsdrikker i veska i tilfelle vi ikke fant noe jeg kunne spise, men der vi satte oss ned hadde de faktisk vegansk burger som kunne gjøres glutenfri! Så poeng til det spisestedet, det smakte veldig godt i tillegg! Det er ikke bare bare å være veggis med cøliaki, spesielt ikke når man skal spise ute haha.

Spesielt godt var det at maten gikk bra! Å skulle spise ute er mye mer stressfult for meg enn å spise hjemme og ofte har det ikke gått så bra. Men denne gangen gjorde det det og jeg var helt bulimifri den dagen. Digg! På vei hjem gikk vi innom den ene tanta til Andreas en tur også og satt hos henne og skravlet en stund der. Så det ble en veldig vellykket og hyggelig kveld!

Bildene av meg ble ganske uheldige haha, men hallo, man kan da ikke være heldig bestandig? Burgeren smakte forresten myyye bedre enn det ser ut til altså. Tåler man gluten får man den i vanlig hamburgerbrød og jeg anbefaler å smake den! Vi spiste på et sted som het Smak som lå rett ved vannet.

 

Visste du forresten at Stavern er kåret til Norges sommerby flere år på rad?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Så fint med tips til vegan/vegetarmat ute. Hvis jeg er i stavern område i nær fremtid hadde det kunnet vært noe å prøve:-) Jeg viste ikke at stedet var kåret til Norges sommerby, men det er fint der:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg