EN LITEN LUNSJDATE I SANDEFJORD

God helg! I går hadde vi egentlig ingen planer, men vi bestemte oss plutselig for å dra på musikkbingo på Skotta. Det ble en skikkelig hyggelig kveld, men *kremt* aaaaalt for sent. Dermed ble det en litt kjip start på dagen med hangover for min del, men der kan jeg egentlig bare skylde på meg selv altså hehe. Sånn bortsett fra å ligge med hodepine på starten av denne dagen har vi vært på middag hos svigermor. God mat og god stemning som vanlig, men fy søren hvor godt det var å komme tilbake til sofaen! Jeg kan faktisk ikke en gang huske sist jeg hadde en dag uten planer og det tærer på.

Tidligere denne uken derimot tok mamma turen til Sandefjord og vi gikk ut for å spise lunsj sammen mellom programmet jeg har på avdelingen. Jeg har faktisk aldri lagt merke til dette stedet vi var på, for det ligger litt bortgjemt. De hadde mye godt iallfall, blant annet vegetarsalat. De solgte også mye forskjellige tapasretter (også en del vegetariske!) og man kunne velge om man vil ta med eller spise der. Strikketøyet vårt var selvfølgelig også med! Det pøsregnet da vi var ute, så jeg tok en liten tur til byen senere på dagen og tok bilde av hva jeg hadde på meg, jeg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg