En liten strandtur

God kveld! I dag skulle vi egentlig på stranda rett ved hotellet på dagen, men det var rett og slett ikke en eneste ledig solseng, så da tuslet vi opp igjen og la oss ved bassenget istedenfor. Til min store glede så fant jeg en ny bok her (det er en hylle man kan sette igjen bøker på hotellet som andre bare kan ta), som ikke lå der i går. Det passet perfekt siden alle mine ble lest ut i går. Så nå er jeg midt i en bok av Jørn Lier Horst. Vanligvis leser jeg romaner, men denne likte jeg godt!

Andreas og jeg bestemte oss for å ta en tur ned på stranda før middag i dag. Planen min var å bade, men vi satte oss ned litt først og etter en stor iskald drikke ble jeg så kaldt at jeg begynte å fryse, så da ble det ikke noe bading på meg i sjøen haha. Jeg har fått badet i bassenget i dag da. Det var uansett veldig koselig å være på stranden mens solen gikk ned, så får det heller bli bading en annen dag. Og hallo, jeg fikk endelig tatt et bilde av favorittkatten min her nede på vei tilbake og den er så nydelig (den nederste katten). Egentlig ville jeg tatt med meg begge disse kattene på bildene hjem heh. Kvelden ble avsluttet med middag på hotellet og deretter satte vi oss ut sammen litt. Nå skal Andreas og jeg bare se litt på en film og så er det natta fra oss. Jeg håper dere har hatt en fin dag i dag<3

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg