EN LITEN TUR TIL BLOMSTERHIMMELEN

Jeg har hatt lyst til å ta en tur til gartneriet rett ved her jeg bor en stund nå, for det begynte å bli en stund siden sist. Det er sååå mange fine blomster der og betjeningen er så hyggelige! Så i dag tok Mona og jeg turen opp med kameraet på slep og fikk knipset noen bilder også. Men herlighet dere, så mye fint de hadde der nå! Jeg tok også en del bilder av mobilen av blomster jeg har lyst til å plante ute i sommer. Egentlig ville jeg bare kjøpe med meg haugevis av blomster og sette i gang med hagearbeid hjemme så fort jeg kom hjem, men jeg tror ikke jeg skal la Andreas ta ansvar for alt av det når jeg etterhvert skal på RASP hehe. Så det får vente til jeg er hjemme igjen! Det var faktisk vanskelig å ikke kjøpe noe og Mona måtte hjelpe meg litt for at jeg ikke skulle dra med meg noe hjem haha.

Vanligvis ligger det en svart katt på disken der som jeg hadde gledet meg til å hilse på, men den var der ikke i dag. Da vi kom inn på gartneriet ble vi forresten møtt av en ansatt som smilte og sa “men se på dere da, så fine dere er!”. Det var noen andre kunder som snudde seg haha, men det var koselig! Så til tross for at det ikke ble noen blomster på meg i dag ble det en god del fine bilder, både med kameraet og mobilen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Er du glad i blomster og synes du også det er koselig å rusle rundt på et gartneri?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg