EN LØRDAG I SOLEN

Hei dere! I går var det helt nydelig sol, men på grunn av vinden måtte jeg nesten slenge en stor jakke på meg da jeg var ute. Anniken og Nelia kom hit en tur og sammen tuslet vi bort for å kjøpe is og slush for så å være på lekeplassen rett ved. Det er egentlig et ganske fint sted, da lekeplassen er lagt opp til både barn og ungdommer med lekeplass for de små, fotballbinge, skatepark, sitteplasser med grill, litt større lekeapparater og ikke minst en liten/lav høyt og lavt løype. Den løypa tror jeg søren meg jeg har lyst til å prøve selv en dag haha. Vi koste oss iallfall noen timer ute i solen sammen og det ble en veldig fin lørdag formiddag.

Gårsdagens antrekk ser dere forresten under her. Det blir en del antrekk med dressjakke, men altså den går jo til omtrent alt og er så fin! Angående luggen min så klarer jeg ikke å bestemme meg for om jeg skal spare den ut eller klippe den igjen, så enn så lenge lar jeg den bare være. Men nå må jeg løpe for å rekke et programkomitemøte, så dere hører fra meg igjen til uken!

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg