EN LØRDAG MED MONA MARLENE

I går var Mona hos meg og vi fikk gjort litt av hvert sammen. Vi fikk farget håret vårt (som dere fikk se i går), vi fikk tatt en haug med bilder og vi fikk tatt en kopp kaffe. Jeg har jo ikke lov til å gå inn på et offentlig sted, så Mona måtte gå inn for å bestille kaffe til oss begge. Deretter satt vi oss på en benk bortenfor kafeen og drakk kaffen vår mens vi skravlet og jeg fikk strikket noen runder. Herlighet som jeg savner å sitte på en kafe med strikketøyet! Det er nok noe av det første jeg skal gjøre når jeg er utskrevet. Det og kjøpe planter.

Nå er jeg tilbake i Oslo og vi har nettopp gått en fellestur. Resten av kvelden går til samtale, dusj og strikking, så dere hører fra meg i morgen. Vi blogges! (skriver man fortsatt det?)

 

 

 

 

Flinke Trygve Skaug som alltid treffer:

 

 

Liker dere slike hverdagsinnlegg?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg