EN MAKEOVER I POLEN!

God kveld! Denne ferien fikk jeg ikke tatt så mye bilder som jeg hadde ønsket, men sånn kan det noen ganger bli. Jeg koste meg masse på tur og nå er jeg hjemme igjen. Vi dro fra hotellet klokken 11.00 og etter at vi kom hjem slappet vi egentlig bare av før jeg sovnet en del timer. Jeg vet ikke om det bare er jeg som er slik, men jeg blir alltid så himla sliten av å reise. Det er nok en kombinasjon av alt for mange inntrykk hehe. Likevel, jeg regner med at jeg får sove igjen til kvelden, så sliter blir jeg altså.

Men jo, i Polen hadde jeg en liten makeover! Ting gikk ikke helt som planlagt da flere av tingene jeg hadde tenkt til var fullbooka, men likevel: det ble en makeover på meg! Det er også litt av grunnen til at dere ikke har hørt fra meg før nå i dag, jeg ville jo gjerne avsløre resultatet i en video til dere! Håper dere liker videoen!

 

 

Hvordan synes du at resultatet ble?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg