EN NATT FULL AV SMERTER OG TÅRER

På lørdag kveld begynte det å gjøre vondt i munnen, men jeg tenkte at det bare var det vanlige. Men utover søndag ble smertene bare verre og verre og igjen er det en av visdomstennene mine som plager meg. Jeg har nesten ikke sovet noe i natt da smerten har vært så stor at jeg har grått meg gjennom natten. Tidligere i år slet jeg med en annen visdomstann og jeg fikk i tillegg en skikkelig infeksjon. Jeg håper bare at jeg slipper unna infeksjon denne gangen!

Etter inntak av smertestillende er det noe bedre, men jeg er fremdeles ikke i form. Smerten fra visdomstanna har spredd seg til hele kjeven nede og øret, i tillegg er jeg slapp og sliten på grunn av søvnmangel. Så dagen i dag blir tilbragt liggende på sofaen. Så krysser jeg fingrene for at dette går fort over!

 

 

 

 

 

Har du hatt plager med visdomstennene før?

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Uff vondt i tenna er plagsomt.. Har hatt ømmhet da visdomstenna kom frem for mange år siden..ellers ikke plager med dem… God bedring til deg <3

    2. Hadde store plager med visdomstennene selv for et par år siden, smertene kom helt plutselig og varte ofte i flere dager. Fikk heldigvis fjernet alle fire visdomstennene mine, noe jeg er veldig glad for. God bedring, håper det går over snart <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg