EN OVERRASKENDE VENDING + ØDELAGT MOBIL

Nå har vi akkurat kommet hjem igjen fra Sverige, men planen var jo bare at vi skulle komme på dagsbesøk. Trodde jeg. Jeg hadde jo forstått det slik at vi hadde fått tilbud om å besøke onkel og tante en dag på campingen der hvor Andreas og jeg skulle ta tidlig båt inn og sen båt tilbake. Det jeg ikke hadde fått med meg var at vi hadde fått tilbud om overnatting inni mellom der haha. Surrehue eller? Heldigvis gikk det helt fint å overnatte da vi hadde med oss det aller viktigste og vi ikke hadde noen spesielle planer i dag, noe jeg er veldig glad for! Så turen fikk en litt annen (og positiv) veldig overraskende vending!

 

Det ble strålende vær så vi koste oss i timesvis ute på verandaen deres og etterhvert tuslet vi en tur ned til vannet også. Andreas og onkel badet, mens tante, Molly (hunden deres) og jeg bare så på haha. Jeg er litt pysete på bading gitt, jeg som badet hele tiden og uansett temperatur da jeg var liten! Til middag laget jeg en thai-inspirert vegansk suppe og onkel fyrte opp grillen. Det ble et veldig hyggelig døgn i Svergie, men mer om det tenkte jeg å fortelle dere senere!

 

Kanskje noen vil ha oppskrift på suppa? Den er utrolig god! Her hadde jeg feilberegnet litt og burde ha tatt med en boks til med kokosmelk da det ble litt litte væske, men sånn kan det gå.. smaken ble uansett veldig god! Suppa er forresten en oppskrift jeg har kommet frem til selv. Og jo, gjett hvilket surrehue som har klart å ødelegge mobilen sin da? Til tross for at jeg har det jeg kaller for idiot-deksel på den (et deksel som dekker hele mobilen, inkludert skjermen foran, siden jeg er tidenes kløne)… Reiseforsikringen min dekket ikke ødelagte eiendeler, så da blir det en tur på senteret i morgen for å anskaffe meg en ny mobil..

 

 

 

Sååå la oss se hvor godt dere har fulgt med på bloggen haha.. hvilken campingplass tror dere vi har vært på?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg