EN ROSA DRØM

Hæ, overdressed? Nå skjønner jeg virkelig ikke hva dere mener altså.. ok, kanskje litt! Jeg er veldig glad i å stæsje meg litt opp og da må man jo benytte enhver anledning! Denne kjolen under her ble brukt av meg under middagen i går, til tross for at den er fin nok til å kunne bli brukt i bryllup. Det var flere som snudde seg etter meg på gata, men det forstår jeg jo når “alle andre” går rundt i typiske turist-klær og jeg kommer gående nedover gaten slik.

Tenk at vi skal hjem allerede i morgen! Herlighet så fort denne ferien har gått! Men jeg har fått kost meg masse iallfall og maten har gått mye bedre enn forventet! Nå skal vi bare ordne oss og så er det klart for middag igjen gitt! I dag har vi forresten bare vært litt rundt her i gamlebyen. Jeg hadde noen planer som ikke gikk helt som de skulle, men det får dere se og høre mer om i en video som kommer i kveld eller i morgen.

 

 

 

 

 

Hva synes du om kjolen?

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg