EN SÅNN DAG

Jeg hangler ennå litt etter at jeg var syk for en liten stund siden og det er jo egentlig min egen feil. Hvis jeg “kommer i gang” igjen for raskt etter å ha vært syk blir det slik, noe jeg har gjort. Som hver eneste mandag hadde jeg dansing i går og da måtte jeg faktisk sette meg ned i 15 minutter. Det er kjedelig det! Nå er det jo vinterferie neste uke allerede, så jeg får ta det litt med ro da:) Jeg skal faktisk på flying yoga i vinterferien med Mona og Nora, det gleder jeg meg veldig til!

Mona kom innover til Larvik i går og da jeg var ferdig på dansingen hoppet jeg på samme buss som hun kom med. Vi har ikke fått gjort så mye denne gangen siden vi har vært slitne begge to. Vi tok en liten tur inn til byen i stad og tok noen bilder før vi dro. Jeg orket faktisk ikke ordne meg noe til bildene i dag (altså, jeg orket ikke sminke meg eller noe sånt), så her ser dere meg helt sminkeløs. Men det er jo greit det, man burde kunne poste noen slike bilder også, eller hva? Mona fikk forresten kjøpt seg en ny mobil (med swap fra Telenor) og jeg skal innrømme at det fristet litt hehe.. Det koster jo faktisk ikke stort med i måneden enn hva jeg bruker på kun abonnementet  mitt nå.

Akkurat nå ligger vi bare å slenger på sofaen. At vi klarer å få plass til at tre mennesker og en katt slengt i sofaen er ganske imponerende egentlig! Det er jo regne tetris! Om ikke så alt for lenge blir jeg hentet av Anniken og der skal jeg sove i natt. I morgen tidlig drar nemlig Anniken og jeg avgårde fra Larvik rundt klokken 06.00… og da er det ganske greit med ei som klarer å dra en morgengretten Elise ut av sengen.

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Dødskult antrekk! Men husk å passe på deg selv, så du blir heelt frisk 😀 I vinterferien burde du kanskje ha noen dager uten at du gjør noe som helst med ordentlig varme klær, mye søvn og masse te? <3 God bedring hvertfall! Satser på at du er 100% oppe og nikker snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg