EN STYKK OPPGITT EA

La meg fortelle dere om ullsokker og meg. Ja, ullsokker. Før jeg lærte å strikke fikk jeg et par med ullsokker i gave av ei venninne. Disse brukte jeg veldig mye, men uviten som jeg var slang jeg de i maskinen på 30 grader (det skal sies at sokkene ble vasket før dette altså, men jeg sendte ullvask til mormor da jeg ikke turte å vaske selv, kanskje med god grunn hehe..). Jeg trodde at det skulle gå fint, for ullprogrammet er jo også på 30 grader. La meg bare si det sånn: ull skal vaskes på ullprogram. En stund senere fikk jeg et par ullsokker av min mor. Disse klarte jeg selvfølgelig også å vaske feil.

Om jeg har lært nå? Ja, egentlig. Likevel klarte jeg søren meg å gjøre det igjen. For hvis vi spoler litt frem i tid har jeg selv lært meg å strikke og jeg strikket meg nettopp ullsokker. Disse snek seg med i en vask med vanlige klær ved et uhell. Resultatet ble likt for tredje gang: ihjeltovet ullsokker og totalt ubrukelige. Fy søren så oppgitt jeg ble! Heldigvis ble dagen reddet akkurat da av en medpasient som ga meg et par hun hadde strikket, noe jeg satte så stor pris på! Og rett før jul strikket jeg meg også enda et par ullsokker selv. Resultatet ser dere under her. Jeg får bare håpe at dette ikke går til helvete for endte gang og at disse skal få lov til å overleve.. Kryss fingrene for meg!

 

 

 


Molly har fått seg en ny jobb som linselus. Typisk Maine Coon det, de skal være med på alt haha.

 

 

Har du også ødelagt ullklær i vask?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg