EN SVIPPTUR TIL SVERIGE

Sigurd, Andreas og jeg dro en tur til Sverige i går, en tur vi hadde planlagt for en stund siden, men som jeg hadde glemt helt bort. Det var en god del bølger, både på Strømstad-ferja og Bastø-ferja så ikke overraskende nok ble jeg dårlig. Spesielt på veien bort da den båtturen tok 2.5 time, men med litt pommes frites innabords gikk det mye bedre med kvalmen heldigvis! Det hjelper virkelig med noe salt, men noe annet som jeg føler hjelper er frisk luft. Så på veien hjem gikk Andreas og jeg ut en tur og se så mye vind det var da, omtrent umulig å ta bilder!

Turen ble veldig hyggelig og vi fikk alle kjøpt med oss en del nødvendigheter. Sigurd hadde også en del flasker han skulle pante og mens vi to pantet ble det plutselig en konkurranse ut av det: hvem kunne pante flest flasker på kortest mulig tid? Vel, jeg vant! Huff, der var jeg en skikkelig dårlig vinner haha. Lurer på om jeg ikke har arvet litt av konkurranseinstinktet til foreldrene mine..

 

 

Gårsdagens antrekk ble veldig enkelt: en svart bukse, svart singlet, svart belte, svarte støvletter + en olajakke og en stor perlespenne i håret for å få litt farge. Hårspenna ser dere faktisk nesten ikke på noen av bildene på grunn av all vinden, men det var heldigvis ikke kaldt til tross for det.

 

 

 

Hva MÅ du kjøpe  når du er i Sverige?

 

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Koselig med tur 🙂 Jeg elsker sånne blåsebilder 🙂 Morsomt 😀 I Sverige, må ikke ha noe spesielt tror jeg, men ser alltid etter god sjokolade 🙂 Mørk, med litt morsom smak 🙂

    2. Jeg var også i Strømstad på søndag og så tilfeldigvis kjæresten din på senteret. Jeg kjente han igjen siden jeg er fast leser av bloggen din 🙈 Du var ikke der akkurat da tror jeg, kunne ikke se deg hvertfall 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg