EN TØFF KVELD + ANTREKK

God ny uke! Om det er noe man kan si? hehe. Jeg håper iallfall den kommende uken blir god mot dere. Selv hadde jeg en veldig tøff kveld i går, men det hjalp litt med en natts søvn heldigvis. Det ble mye spiseforstyrret pisspreik fra meg i går, for å si det sånn. Da er det godt med en kontakt som kan snakke litt fornuft inn i skallen min. Jeg er egentlig ganske så reflektert og jeg klarer å skille på irrasjonelle og rasjonelle tanker, bortsett fra når jeg står midt i et følelseskaos. Da flyter ting litt fort inn i hverandre. Til tross for at mandager generelt er tøffe for meg her da veldig mye angst blir utfordret denne dagen, kjenner jeg at det er godt med en ny uke. Ny uke, ny start og nye muligheter, ikke sant?

 

 

Jeg har fått luftet hodet mitt litt i dag, noe som var veldig godt. Det har jo virkelig blitt vår i Oslo nå! Tidligere i dag sendte jeg en melding til ei venninne og lurte på om hun ville komme på besøk, noe hun ville, så det gleder jeg meg til! Det er jo veldig tøft å være her og bli utfordret så mye. Bare det å stå i alt er en kamp i seg selv, det å ikke dra hjem. Derfor er jeg så glad for slike litt mer normale øyeblikk og et lite avbrekk i en ganske så tøff hverdag. Det har så mye å si for alt annet da jeg virkelig trenger disse gode øyeblikkene for å klare å komme meg gjennom.

 

 

Hva synes du om antrekket? Har du noen planer i dag?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Jeg likte antrekket kjempegodt! 🙂 Jeg har lest alle innlegga dine og videoen igår, bare ikke fått kommentert 🙂 <3 Håper denne kvelden din blir bedre enn den forje. Forstår så godt det du mener med å være flink til å skille rasjonelt og urasjonelt, men ikke like lett når man er midt oppi noe:-) Håper du får en bra kveld! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg