EN KORT UPDATE OG MÅNEDENS ANTREKK JANUAR

God kveld eller kanskje god natt! Klokken har jo nettopp bikket midnatt og det er straks tid for å legge seg. Jeg kan jo komme med en liten update fra forrige blogginnlegg til nå. På lørdag feiret Andreas og jeg 7-årsdagen vår sammen med forloverne våre. Da ble det en kveld hos dem med indisk mat og noe godt attåt. Fremover blir det nok heller feiring av bryllupsdag, men det ble iallfall en utrolig koselig kveld sammen med gode mennesker!

I dag (mandag) har jeg vært på dansing. Jeg husker ikke om jeg fortalte det, for korttidshukommelsen min er litt så som så, men jeg endte opp med å gå på et av ungdomspartiene på ballett fremfor ballett voksen. Nivåmessig passet det bedre da det er et høyere nivå, selvom det sosialt sett kanskje passer litt bedre med voksenpartiet. Ikke at det er noe galt med ungdomspartiet altså, det er veldig god stemning der! Det har vel rett og slett noe så lite rart som med alder å gjøre haha. Så kjenner jeg jo også noen av de på voksenpartiet fra før av da vi også har danset sammen tidligere, så det spiller nok inn. Jeg stortrives iallfall på dansinga om dagen og har det veldig fint der!

Det har jo blitt noen dager siden forrige blogginnlegg og jeg skal faktisk slutte å unnskylde det. For hvem er det jeg egentlig unnskylder for? Det er jo egentlig min dårlige samvittighet som gnager på, men jeg har jo egentlig ingen å unnskylde til eller noe å unnskylde for. Jeg blogger jo for min egen del, fordi det er en interesse jeg har. Så da kommer det blogginnlegg de dagene jeg har overskudd til det og så blir det stille de dagene jeg ikke har det. Jeg tror jeg også skal senke kravene til meg selv, så blir det nok litt bedre:)

 

 

 

 

Hvilket antrekk er din favoritt blant disse 7? Og hva synes dere om sånne små updates?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg