EN UPDATE PÅ STRIKKEFRONTEN

Hva skjedde egentlig med den genseren jeg designer og strikker? Vel, den ligger i en boks og samler støv, den. Det er nemlig julegaver som står først på prioriteringslisten min akkurat nå. Genseren gleder jeg meg veldig til å fortsette på, selv om det dessverre får bli senere. Jeg har kommet lenger på den enn sist jeg viste dere den, men jeg må også ta opp noe jeg ikke er helt fornøyd med. Litt av genseren får dere sett under her, da den er med på bildene hihi.

I går var det forresten årets siste strikketreff for unge i Larvik som strikker. Det ble et hyggelig treff og det er så koselig å se at det både kommer folk som har vært med en del ganger før, men også helt nye folk. Jeg er så glad for at jeg startet opp dette og ikke minst for at Drømmenøstet stiller opp med lokalet sitt, en ansatt og varm drikke.

Det som strikkes til julegaver er blant annet sokker, scrunchies og pannebånd. Jeg har enda mer å strikke, men jeg er ganske så sikker på at jeg skal rekke å bli ferdig med tanke på hvor mye jeg strikker hver dag nå. Scrunchiene heter bohemian scrunchie 3, sokkene heter Sunday socks og pannebåndene jeg ikke har begynt på ennå blir Winter smiles headband (det er et twist-pannebånd som er en gratisoppskrift fra drops).

Jeg er litt redd for at noen som får strikkaplagg skal tro det er en veldig liten gave, eller hva jeg skal si. Det koster jo med garn og det ligger mange timers arbeid bak, men det vet man jo kanskje ikke. Jeg skulle ønske at jeg ikke tenkte sånn, for det er jo faktisk fine gaver, spesielt når jeg vet at mottaker ønsker seg noe spesifikk strikk. Til tross for det tenkte jeg å kjøpe inn en liten ting ved siden av. Nå elsker jeg jo å handle julegaver og gi gaver, så det er noe jeg prioriterer og sparer til for å gjøre.

 

Hadde du blitt glad for hjemmestrikkede gaver?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg