EN VÅRLIG DAG I STAVERN

Åhhh, nå er det skikkelig vår ute altså! Det er så rart at jeg for noen få dager siden gikk ute og frøs i en tykk og lang vinterjakke, mens jeg i dag kunne gå i bare en dressjakke. I dag har jeg hatt en cafédate med Dina i Stavern og det var helt nydelig å sitte i solveggen med god lunsj og i godt selskap. Faktisk en helt perfekt dag for lunsj ute! Det er faktisk første gang jeg har spist lunsj på Det gule galleri og jeg kan anbefale chevresalaten, den var veldig god! Etter lunsj tittet vi litt rundt og det var i grunn litt deilig at ikke alle turistene har kommet ennå, det skal jeg ærlig innrømme.

Nå sitter jeg egentlig bare og venter på at en klesvask skal bli ferdig så jeg kan henge den opp og deretter bærer det bort til dansingen. Jeg bor en del lenger unna nå enn hva jeg gjorde før, men det er heldigvis ennå i gåavstand. Nå er det ikke mange ukene igjen av dette semesteret og jeg synes det går alt for fort, etter denne uken er det faktisk bare tre uker igjen. Heldigvis blir det dansing igjen i sommer, da jeg igjen har meldt meg på Dance camp Grenland (åhh jeg gleder meg!!). 

 

 

Hva synes dere om dagens antrekk?

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg