ENDA EN EGOSTRIKK ER FERDIG

Tjoho, i går ettermiddag ble jeg ferdig med cardiganen! Tenk at jeg bare brukte to dager på den da! Jeg visste jo at det kom til å gå veldig fort når man strikker på så store pinner, men jeg hadde ikke regnet med at det skulle ta kort tid. Den er så fluffy og god og det føles litt som om jeg har på meg en sky når jeg har den på. Denne er da altså til meg selv, men siden jeg ble veldig fornøyd med resultatet kan det hende at jeg kan strikke en slik en i gave til noen en gang.

Nå derimot prøver jeg å lære meg å hekle og jeg trodde jeg begynte å få det til, men så ble alt bare surr. Heldigvis har jeg en kjempesnill medpasient som lærer meg det, så det skal nok gå etterhvert, jeg trenger bare litt (les:mye) øving på det først. Nøyaktig hva jeg skal hekle vil jeg ikke si ennå, for jeg vet jo ikke om jeg får det til engang haha.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

7 kommentarer
    1. Guri så fin! Vet du hva oppskriften heter, og hvilket garn og farger du har brukt? 😍 Kunne tenkt meg å prøvd meg på denne selv!

    2. Den genseren er bare helt nydelig 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg