ENDA EN UKE ER OVER

Det var litt stille fra meg i helgen da jeg hadde en del planer og det ikke fantes noe overskudd til bloggen. Denne uken har det faktisk vært flere dager med politiske møter enn dager uten, faktisk var det kun mandag og tirsdag hvor det ikke var politikk haha. Dere kan jo få gjette hva jeg skal nå i kveld om en liten stund? Enda et politisk møte haha. Alle møtene utenom ett har vært digitalt altså og det møtet som ikke var digitalt var på Peppes Pizza med kun fire til stede totalt sett.

Jeg er iallfall tilbake på avdelingen nå og skal straks gå ned for litt kveldsmat før ukens siste møte. Ting er egentlig veldig tøft for tiden, men jeg prøver å holde motet oppe:) Antrekket under her er for rundt to uker siden forresten, jeg har bare glemt å poste det før. Genseren har jeg strikket selv og det er Myfavouritethingsknitwear sin sweater no08.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg