ENDA EN UPDATE PÅ #TURIDGENSEREN

Min første genser uten oppskrift, min første egendesignede genser og min første genser jeg lager oppskrift til. For en prosess dette har vært altså, det ligger mye arbeid bak! Jeg har kost meg skikkelig med dette og jeg har vært så frustrert at jeg vil rive av meg håret. Sakte, men sikkert har det vokst en genser frem. Å skulle regne om til andre størrelser gruer jeg meg skikkelig til, for jeg er dårlig i matte og dermed kommer det til å ta fryktelig lang tid. Jeg må jo lære meg hvordan man regner ut med tanke på strikkeoppskrifter også. Denne genseren har jeg nemlig bare strikket etter egne mål, men jeg får ta utgangspunkt i det til de andre størrelsene.

Det er også skikkelig gøy at det har vært så god respons på den! Både folk som liker den, men også noen som vil teststrikke! Jeg kommer jo til å trenge minst en teststrikker til hver størrelse etterhvert. Før den tid må jeg strikke denne ferdig, regne veldig masse og lage ferdig oppskriften. Jeg tror det blir bra til slutt, jeg!

(armene er like altså haha, det er bare måten genseren henger på og at den ikke er strammet inn helt nederst da jeg ikke har kommet så langt)

 

 

 

 

 

Hva synes du?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer
    1. Den blir kjempefin Elise 🙂 SÅ gøy å lage en selv, men ikke nok med det, du har planer om å lage den til en oppskrift andre kan bruke også. Jeg har laget mye egenmekka, men det er bare til MEG 😀 Ikke noe som egner seg for andre en gang 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg