ENDA ET STRIKKET HÅRSTRIKK

Det var faktisk bursdagen min i går, da fylte jeg 24 år og brukte tiden på andre ting enn bloggen. Eller for å være litt mer nøyaktig: en tur på Dps og en tur ut på byen hehe. I dag derimot har Andreas og jeg vært en tur hos Sigurd for å hjelpe til litt i leiligheten og vi spiste også middag med familien hans. Resten av kvelden skal vi bare slappe av.

Nederst i en veske lå et uferdig strikket hårstrikk. Faktisk manglet jeg kun å feste trådene til det, noe jeg hadde utsatt så lenge at jeg glemte hele hårstrikket. Frem til jeg fant det igjen her om dagen. Da fikk jeg festet trådene og dermed hadde jeg enda et til strikket hårstrikk. Oppskriften heter Bohemian scrunchie og dette er det tredje strikket jeg strikker etter den oppskriften. De blir så fine og dessuten er det er perfekt måte å få brukt opp restegarn på! Dette var restegarn fra min sorbetcardigan og faktisk var det akkurat ikke nok garn, avfellingen måtte jeg ta i hvit.

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg