ENDA FLERE BILDER FRA LOFOTEN

Åh, jeg drømmer meg helt bort til reisen vår til Lofoten! Det er synd det ikke var flere dager med fint vær da vi var der, for det var så mye vakkert å ta bilde av. Jeg håper virkelig at vi klarer å spare opp nok til å dra nordover neste sommer også. Da må vi virkelig få til å bli flere dager iallfall! Det er så mange steder der jeg vil oppleve og se og ikke minst er det mange topper jeg vil bestige!

Dere har jo fått se en god del bilder fra Lofoten allerede, men jeg hadde noen til på lur som jeg tenkte at dere kunne få se nå. Jeg filmet forresten litt på turen også, så det kommer en film i løpet av uken tenker jeg. Den er ferdig redigert og hele pakka, så da burde jeg virkelig få til å poste den haha. Her kommer iallfall de siste bildene fra Lofoten!

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg