ENDELIG ER POPPY-GENSEREN FERDIGSTRIKKET!

Gleden var stor i går da jeg endelig kunne ta på meg Poppy-genseren min! Denne har jeg jo vært sykt utålmodig med når det kommer til å få den ferdig, nettopp fordi jeg har hatt så lyst på den haha. Det er jo noen feil her og der, men med tanke på at jeg faktisk er ganske nybegynner innen strikking må jeg nesten si meg fornøyd!

Genseren er utrolig god og varm å ha på og hvis jeg skal strikke den en gang til så vet jeg hva jeg skal gjøre og hva jeg ikke skal gjøre til neste gang. Fletta for eksempel tullet jeg med nederst på bolen før jeg forstod hvordan man gjør det og armene bommet jeg litt på midten med med tanke på fletta da jeg skulle sy på armene. Sistenevnte er lett å fikse i grunn, men spørs om jeg rett og slett gidder. Fletta skal treffe toppen av skulderen, det er hva som er problemet. Men den treffer heldigvis likt på begge skuldrene, så da overlever jeg å gå med den uten å irritere meg grønn haha.

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg