ENDELIG FERDIG MED TILDA-CARDIGAN!

Tilda-cardigan.. hvor skal jeg begynne? Den har vært et mareritt med alt for hyppig bytting av garn, samtidig har den gått greit å strikke da jeg festet tråder underveis ved å surre de rundt og ta de med videre da jeg strikket. Så går det jo fort på store pinner da! Problemet jeg møtte på etterhvert var at jeg hadde for lite garn av fargen som heter rødlilla, men heldigvis så fikk jeg tak i garn og i går fikk jeg derfor fortsatt på jakka (den har ligget på avdelingen mens jeg har vært hjemme)!

Men åhhhh, jeg ble sååååå fornøyd med denne!! Herlighet som den kommer til å bli mye brukt i sommer og ja.. til vinteren også! Den er skikkelig tykk og varm, så den er perfekt for sene kvelder på verandaen eller som ytterjakke på milde høstdager. Bildene under her har jeg forresten filter på, men se det nederste bilder for å se korrekt farge av jakken.

 

 

 

 

 

 

På bildet under her hvor jakka henger kan du se de korrekte fargene uten noen redigering:

 

Hvordan synes du at den ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

7 kommentarer
    1. Hei!
      Så fin cardigan 😊
      Kan jeg spørre hvilken str du har strikket den i, og hvilket garn du har brukt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg