ENRING AV PLANER + NOEN TANKER

Vent, skulle ikke jeg noe helt annet i dag enn å være i Larvik da? Dere som klikket dere inn i går leste jo nettopp noe helt annet: i dag skulle jeg jo egentlig til Sverige med noen venninner. Det ble dessverre endring i planene for min del, noe som er veldig synd, men sånn skjer noen ganger. På grunn av endringer på reiseveien hadde det blitt for dyrt, umulig for meg å komme hjem samme kveld (jeg fikk tilbud om å overnatte altså) og for utmattende for meg. Når man ikke har all verdens med energi må man prioritere og denne gangen falt prioriteringene på noe annet enn Sverigetur.

Jeg fikk likevel en hyggelig dag her hjemme i Larvik, for dagene blir jo til en viss grad slik man velger å gjøre dem til selv. Nora plukket meg opp for en del timer siden og vi dro for å ta litt sol (jeg ser jo likblek ut på denne tiden av året, stor kontrast til sommeren hvor jeg gjerne er den av venninnene mine som blir mest solbrun). Det er så fint å ha Nora hjemme igjen! Vi fikk også handlet inn litt mer til bursdagen hennes i morgen. Jeg gleder meg så mye, det blir nemlig temabursdag (jeg elsker temabursdager og temafester)! Det kommer nok til å bli en helt super kveld! Hva slags tema det blir får dere se mer av i morgen, da får dere se hva jeg skal ha på meg i tillegg.

 

(noen ser ut som supermodeller når det blåser vind i håret, jeg derimot ser ut som en hund i tørketrommelen haha)

Jeg kunne på en måte avsluttet over her. Valgt å ikke fortelle dere noe mer. Men jeg er så dritt lei av mennesker som skal fremstille seg selv og livet sitt perfekt hele tiden. Som skaper et helt enormt press og urealistiske forventninger som dukker opp i hodet til mange. Jeg vil ikke være en av dem, så jeg velger å fortelle dere litt mer. Dagen min har vært tøff også. Maten i dag har ikke gått så bra (det gjør det jo nesten aldri en hel dag da, men..). Jeg prøver å fokusere på det fine med dagene. Jeg har gravd meg helt ned i sykdom en gang før, den feilen gjør jeg virkelig ikke igjen. 

Jeg håper dere har hatt noen fine øyeblikk i løpet av denne dagen. Jeg håper du ikke lar deg påvirke alt for mye av mennesker som fremstiller livet sitt som perfekt (ingen liv er perfekte, det er alltid mye bak kulissene en ikke ser). Resten av kvelden skal jeg slappe av med å lese litt, øve litt på spansken og mest sannsynlig se litt på Greys. Ganske ok planer, spør du meg hehe.

klem, Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Synd med turen da, men jeg håper du har hatt en fin dag i Larvik! Er jo avslappende å være hjemme også 🙂 og til din lille påminnelse på slutten; helt sant! ❤ Alle kan trenge en sånn påminnelse noen ganger, for andres liv kan virkelig virke så perfekt når man glemmer at det skjer såå mye bak kulissene!

    2. Leit å høre turen din ble avlyst, da er vi to som fikk endring i reiseplaner idag! Men håper du har slått deg til ro med det. Kjenner igjen det med at noen endringer kan føre til at det blir akkuratt litt for mye for utmattende. Synest du er flink som setter helsa di først <3 En dag vil det nok ikke koste deg så mye med slike ekstra ting tenker jeg.

      Det blir spennende å se hvilket tema det blir- er enig i at temafester er moro! Det er fint du ikke fremstiller livet som perfekt. Håper du koser deg med Greys! <3 "Estas bella!"

    3. Kjedelig når slike planer går i vasken, men hyggelig å høre at du hadde en fin dag hjemme og! 🙂 Måtte le litt da du skrev at du så ut som en hund i tørketrommelen – ser det for meg bokstavlig talt, haha!
      Sender gode tanker til deg, og greys – det er en herlig serie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg