ESPRESSO HOUSE

Dagen i dag har vært skikkelig fin og slike dager som dette setter jeg så uendelig pris på! Å komme seg opp av senga i dag var utrolig tungt etter en litt tøff dag i går. Men jeg kom meg opp og Vibeke plukket meg opp hjemme. Vi tok turen til Espresso House hvor vi satt noen timer og bare skravlet. Denne café-turen har vært planlagt siden desember, men vi har hatt så mye på planen begge to at den først ble noe av i dag haha. Vi har heldigvis fått planlagt en kveld Vibeke og kjæresten skal komme til oss om ikke så alt for lenge, hvor vi skal spille litt spill og bare kose oss. Det gleder jeg meg til! Jeg regnet faktisk ut at Vibeke og jeg har vært venninner i 18 år! Wow, tiden flyr!

Dagens antrekk ble ganske Basic, samtidig så likte jeg det litt også! Det er i grunn sjeldent jeg går med basic klær, jeg liker å skille meg litt ut i klesstilen. Det blåser forresten litt (ganske så mye) og er ganske surt i dag, derfor fløy håret til alle kanter. Håper dere alle får en fin kveld♡♡♡

   

-Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Så koselig at dere endelig fikk tatt turen på Espresso house 😀 er en så koselig cafe synes jeg, liker den mye bedre enn for eksempel starbucks 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg